مقالات

چاپ هودی مشکی

انواع روش های چاپ هودی مشکی

چاپ هودی مشکی

 

 

آیا چیزی در مورد چاپ هودی مشکی میدانید؟ آیا اصلا می دانید هودی چیست؟در حقیقت هودی مشکی یکی از شیک ترین و پرفروش ترین محصولات موجود در بازار می باشد. شاید الان چند هودی در کمدتان آویزان باشد ولی با این وجود اسم دقیق آنها را ندانید. و فکر می کنید همان سویشرت است.

هودی همان سویشرت کلاه دار می باشد که اکثراً دکمه و زیپ ندارند. هودی ها را می توانید با هر مدل لباسی به راحتی هماهنگ کرد و پوشید. امروزه می توانید روی هودی ها تصویر دلخواه تان را چاپ کنید. در این مقاله قصد داریم به اطلاعاتی جامع در مورد چاپ هودی مشکی بپردازیم پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

امروزه بیشتر افراد در تمام فصول از هودی استفاده می کنند زیرا به راحتی با هر نوع مدل شلواری ست می شود. و استایل فوق العاده زیبا و شیکی به فرد می بخشد. همین امر به نوبه ی خود موجب شده تا امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند. در واقع هودی دارای دو جیب جلو و کلاه است و بهترین و مناسب ترین جایگزین برای کاپشن ها می باشد. این هودی ها با طرح های مختلف و زیبایی چاپ می شوند که در زیر چند روش را ارائه می دهیم.

 

چاپ سیلک (شابلونی):

در واقع چاپ سیلک یا همان شابلونی با رنگ های مخصوص پارچه، چاپ سیلک انجام می شود. و برای هر طرح به تولید و طراحی یک شابلون احتیاج داریم که این سبب افزایش هزینه می شود. امکان تولید شابلون برای سفارشات تکی وجود ندارد حداقل تعداد سفارش باید ۵۰۰ عدد باشد.

چاپ مستقیم:

یکی دیگر از روش های چاپ هودی مشکی چاپ مستقیم می باشد. روی هر نوع لباسی روشن و تیره در این روش، چاپ مستقیم انجام می شود که دستگاه آن یک پرینتر مخصوص چاپ لباس می باشد. که عکس دلخواه شما به طور مستقیم به دستگاه پرینتر ارسال می شود. جالب است بدانید که عملکرد دستگاه مانند مکانیزم چاپ کاغذ، هودی را به داخل خود می برد و روی هودی شما طرح دلخواه چاپ می شود.

هزینه ی چاپ در این روش در قیاس با روش های دیگر بالا می باشد. و حداقل تیراژ ۱۰۰ عدد است.

چاپ سابلیمیشن:

چاپ سابلیمیشن در مقایسه با چاپ سیلک جدیدتر است. شایان ذکر است بدانید که واژه ی سابلیمیشن به معنای تصعید می باشد. به این خاطر به آن تصعید می گویند که جوهر روی کاغذ در روش سابلیمیشن از حالت جامد به گاز (تصعید) تغییر می کند. و روی هودی  چاپ هودی مشکی صورت گیرد و دور دوزی برای استحکام انجام می شود. تنها محدودیتی که در این روش وجود دارد عدم چاپ مستقیم است.

جالب است بدانید در روش سابلیمیشن عکس دلخواه شما ابتدا روی کاغذ و در نهایت از کاغذ به هودی منتقل می شود. باید موقع پرینت عکس به حالت برگردان آن را چاپ کرد زیرا به خاطر آنکه عکس مد نظر شما معلوم باشد.

یکی دیگر از خصوصیات بارز این روش خاص ( چاپ سابلیمیشن) این است که روی پارچه مخمل، پارچه ساتن یا پلی استر دار به آسانی هم جوابگو می باشد. که قبل از تولید می توانید قسمت جلویی دوخته شود و بعد از تولید هم میتوان این کار را انجام داد. ولی برای بعد از تولید به چسباندن پارچه روی لباس احتیاج می باشد.

چاپ هودی مشکی پنبه به ۳ روش امکان پذیر است.

۱-چاپ لیبلی پرسی (شامل بک گراند، تمام رنگی، سایز چاپ ۴A) است.

۲- چاپ مدیا (عدم بک گراند، تمام رنگی، سایز چاپ ۳۶*36) می باشد.

۳- چاپ کاتری (عدم بک گراند، تک رنگ، سایز چاپ ۳۶*36) است.

در متن بالا به صورت خلاصه چاپ هودی مشکی پنبه را برای شما توضیح دادیم. در چاپ لیبلی عکس شامل بک گراند می باشد. همچنین هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ آن وجود ندارد. در برابر شستشو در مقایسه با دو روش چاپ دیگر چاپ لیبلی کمترین مقاومت را دارد.

روش دوم چاپ مدیا است در این روش چاپ تمام رنگی است و کار عدم بک گراند است همچنین هیچ محدودیتی برای سایز چاپ ندارد. در این روش ( چاپ مدیا) به چند نکته ی اساسی بایستی دقت کرد ۱- در مقایسه با دو روش دیگر ( چاپ لیبلی و کاتری) هزینه چاپ در روش مدیا بالاتر است ۲- تیراژ ثبت سفارش در این روش برای چاپ ۶ هودی می باشد. اگر تعداد سفارش بیشتر از ۶عدد باشد در چاپ مدیا برای استعلام قیمت باید با شرکت تماس بگیرید.

روش سوم چاپ کاتری می باشد نکته ی قابل توجهی که در این روش برای چاپ هودی می توان به آن اشاره نمود این است که طرح دلخواه شما باید یک رنگ باشد. همچنین از رنگ های تفکیک شده درست شده باشد و اما چاپ عدم بک گراند است. امکان چاپ تا سایز ۳۶*36 وجود دارد یعنی در سایز چاپی آن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. جالب است بدانید که این روش چاپ گزینه ی مناسبی برای امور تبلیغاتی و شرکتی است.

 

چاپ هودی مشکی پنبه

آموزش چاپ هودی در خانه

موارد مورد نیاز: هودی، لیبل مخصوص چاپ تیشرت، پرینتر، اتو

انتخاب عکس: در ابتدا عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. به هر اندازه که کیفیت عکس هر چه بهتر باشد کیفیت چاپ هودی مشکی هم بهتر می شود. برای چاپ روی هودی مشکی سعی کنید عکس های تیره انتخاب نمایید.

پرینت عکس دلخواه: در ابتدا عکس مد نظرتان را روی لیبل مخصوص تیشرت بگذارید. و حالا می توانید با استفاده از پرینتر رنگی عکس مد نظر خود را چاپ کنید.

قرار دادن طرح روی هودی: در این مرحله فقط لیبل چاپ شده را بر روی هودی خود قرار دهید. اگر دوست دارید طرح تان روی سینه قرار بگیرد از یقه به اندازه ی ۴ انگشت پایین بیایید.

اتو زدن: طرح مد نظر روی هودی قرار می دهیم داخل بسته لیبل پوستین بسیار نازکی است. باید روی طرح تان قرار دهید و سپس با اتو در دمای 180درجه و تایم 100ثانیه اتو را روی طرح با فشار قرار دهید.

خرید اینترنتی

برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ هودی مشکی با بهترین کیفیت، قیمت های مناسب و ثبت سفارش می توانید به وب سایت ما به نشانی www.chapmarkets.com  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *