مقالات

پرچم سابلیمیشن

چاپ پرچم سابلیمیشن

 

پرچم سابلیمیشن چگونه است؟

پرچم سابلیمیشن یکی از انواع مدل های پرچم است. در واقع تفاوت این نوع پرچم با سایر انواع آن ها در نوع چاپ پرچم می باشد. صنعت چاپ سابلیمیشن یکی از فرایندهای جدید چاپ می باشد. که برای تمام سطوح با جنس های مختلف می توان آن را به اجرا درآورد. از چاپ بر روی کاغذهای مناسب گرفته تا چاپ روی تیشرت و پارچه های مختلف و همچنین استفاده برای چاپ انواع پرچم. چاپ پرچم هایی مانند:

  • چاپ پرچم تشریفات
  • چاپ پرچم ایران
  • چاپ پرچم اهتزاز

مزایای چاپ سابلیمیشن

صنعت چاپ سابلیمیشن به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد مورد توجه بسیاری از کسب و کارهای مربوط به چاپ تصاویر و نوشته های گوناگون ازجمله پرچم سابلیمیشن قرار گرفته است. به همین دلیل است که هر روز کسب و کارهای بیش تری این روش را برای انجام کارهای مختلف چاپی خود به کار می برند. برای بسیاری از کارهای چاپی حرفه ای مراکزی نظیر سایت چاپ مارکت نیز که به صورت تخصصی انجام می شوند، این نوع چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم سابلیمیشن و مواردی درباره آن

از مزیت های این نوع روش چاپ می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

کیفیت بالا

یکی از مزیت های استفاده از این نوع چاپ کیفیت بالایی است که برای کارها به وجود می آورد. به عنوان نمونه یک پرچم سابلیمیشن اگر بارها و بارها نیز با دلایل مختلف شسته شود، هیچ تغییری در کیفیت آن به وجود نخواهد آمد. رنگ ها و طرح ها با همان کیفیت اولیه ظاهر خواهند شد. اشتباه نگفته ایم اگر بگوییم یکی از دلایل ضرورت چاپ پرچم سابلیمیشن همین کیفیت و دوام بالای این نوع پرچم ها می باشد.

رشد سریع

یکی از ویژگی های بسیار عالی دیگر این صنعت، رشد روز به روز آن است. این رشد سریع باعث می شود تا کیفیت کارها روندی رو به رشد داشته باشند و رضایت مشتریان نیز بیش تر شود. در واقع رشد روزافزون این صنعت علاوه بر این که باعث افزایش کیفیت کارها می شود. آسانی کار و سرعت انجام کار را نیز بیش تر می کند.

آسان بودن روند کار

یکی دیگر از مزایای چاپ سابلیمیشن راحتی استفاده از آن است. این ویژگی باعث می شود تا روند کار چاپ سریع تر انجام شود. و سفارش ها نیز در مقایسه با سایر انواع چاپ با سرعت بیش تری به دست سفارش دهندگان برسد.

پرچم سابلیمیشن و مواردی درباره آن

چرا چاپ پرچم سابلیمیشن انجام می شود؟

دلایل چاپ پرچم ازجمله چاپ پرچم سابلیمیشن موارد استفاده ی متنوعی است .که برای پرچم ها در اندازه ها و مدل های مختلف وجود دارد. تمام کشورها، سازمان های کوچک و بزرگ یک پرچم با رنگ خاص و یا لوگو و نشان های ویژه ی چاپ شده روی پرچم را به عنوان معرف خود مورد استفاده قرار می دهند. در واقع یکی از مهم ترین دلایل چاپ پرچم نیز همین مورد است.

این پرچم ها می توانند به صورت پرچم رومیزی و کوچک روی میز کار یک مدیر قرار بگیرند. و یا به صورت یک پرچم تشریفات بزرگ در جلوی در ورودی یک سالن با عظمت گذاشته شوند. در میان انواع آن ها نیز یکی از دلایل ضرورت چاپ پرچم سابلیمیشن این است. که یک پرچم با کیفیت و با دوام برای مشتریان تهیه خواهد شد. در حقیقت به دلیل این که پرچم ها در جایی قرار می گیرند که در معرض آلوده شدن با گرد و غبار و سایر آلوده کننده ها قرار دارند. بهترین گزینه ی انتخابی پرچم سابلیمیشن است. چون این نوع پرچم را به راحتی می توان با شستشو عاری از لکه و آلودگی کرد و با همان کیفیت و ظاهر زیبای اولیه مورد استفاده قرار داد.

 

پرچم سابلیمیشن و آموزش چاپ آن

آموزش چاپ پرچم سابلیمیشن می تواند باعث ایجاد کسب و کارهایی با درآمد بسیار مناسب شود. تعداد زیادی از سایت های فعال در زمینه ی تهیه ی پرچم سابلیمیشن ازجمله سایت چاپ مارکت نیز این نوع آموزش ها را ارائه می دهند. اما بهترین روش آموزش چاپ پرچم سابلیمیشن را می توان با کارآموزی کردن نزد این مراکز و بهره بردن از تجربه های فراوان کارشناس های فعال در این مجموعه ها به دست آورد.

مراحل چاپ پرچم سابلیمیشن
  • کوتینگ شدن پارچه پرچم به منظور بهتر انتقال پیدا کردن طرح
  • پرینت طرح مدنظر مشتری روی کاغذ مخصوص با دستگاه های چاپ یا پرینترهای مخصوص
  • انتقال طرح با یک پرس حراراتی از روی کاغذ روی پارچه پرچم (دمای 160 تا 200 درجه سانتیگراد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *