مقالات

چاپ تیشرت مشکی درخانه

چاپ تیشرت مشکی پنبه

چاپ تیشرت مشکی پنبه به صورت حرفه ای

 

چاپ تیشرت مشکی پنبه یکی از انواع کارهای پر طرفداری است که بسیاری از افراد حتی مایل به اجرای آن در منزل هستند. آموزش چاپ تیشرت و یاد گرفتن آن کار چندان سختی نیست. می توان انواع ساده ای از چاپ تیشرت در رنگ های مختلف را در منزل نیز انجام داد. ولی به طور قطع این نوع کار که در منزل انجام می شود، یک کار حرفه ای نخواهد بود. قطعاً با کارهایی که افراد با تجربه در این زمینه انجام می دهند، چه از لحاظ زیبایی های بصری و چه از لحاظ کیفیتی، تفاوت های زیادی خواهد داشت.

چاپ تیشرت مشکی با بهترین آموزش

آموزش چاپ تیشرت

شما می توانید برای یادگیری چاپ تیشرت مشکی و تیشرت در هر رنگی به صورت تخصصی از مراکزی نظیر چاپ مارکت راهنمایی دریافت کنید. اگر هم مایل هستید یک طرح خاص به صورت کاملاً حرفه ای روی تیشرت خودتان و یا تیشرت های تبلیغاتی کسب و کار خود به چاپ برسانید، این مراکز مناسب ترین گزینه برای انجام این کار محسوب می شوند.

این مجموعه ها به دلیل داشتن تخصص های لازم در حوزه ی چاپ تصاویر و طرح های مختلف روی سطوح گوناگون ازجمله پارچه قادر به اجرای فوق العاده با کیفیت کارها هستند. علاوه بر این، با داشتن دستگاه های مدرن و متنوع چاپ و طراحی به خوبی می توانند طرح مورد نظر شما را روی تیشرت در هر رنگ و جنسی پیاده کنند. چاپ تیشرت هایی مانند:

 

چاپ تیشرت مشکی

چاپ تیشرت مشکی با بهترین آموزش

 

آموزش چاپ تیشرت مشکی پنبه در خانه

آموزش چاپ تیشرت در خانه را می توانید با انجام مراحل زیر یاد بگیرید. بهتر است ابتدا با یک طرح ساده شروع کنید تا ابتدا با اجرای کار به خوبی آشنا شوید.

آماده کردن وسایل

ابتدا مواد مورد نیاز برای انجام این این کار را آماده کنید. یک تیشرت، کاغذ سابلیمیشن، طرح پرینت گرفته شده، چسب نسوز و اتو مواد و وسایلی هستند که برای چاپ تیشرت در خانه لازم دارید. کاغذ سابلیمیشن کاغذی خاص برای چاپ پارچه می باشد. برای خرید کاغذ چاپ تیشرت می توانید از فروشگاه های آنلاین مانند چاپ مارکت اقدام به تهیه ی آن نمایید. در زمان خرید این نوع کاغذ حتماً به رنگ تیشرت خود توجه کنید؛ چراکه مثلاً کاغذ مناسب برای چاپ تیشرت سفید با چاپ تیشرت مشکی متفاوت است. به عنوان مثال برای یک تیشرت مشکی باید خرید کاغذ چاپ تیشرت مشکی را جزء مواد لازم خود قرار دهید.

انتخاب طرح

یک طرح انتخاب کنید. این طرح می تواند عکسی از یک مجله و یا طرحی در یک سایت باشد. دقت کنید که کیفیت طرح خوب باشد و ریزه کاری های طرح به خوبی مشخص باشند. این طرح را باید اسکن کنید تا بعداً بتوانید از آن یک پرینت بگیرید.

پرینت طرح

طرح مورد نظر خود را روی کاغذ مخصوص پرینت یعنی کاغذ سابلیمیشن پرینت کنید. برای این که کار چاپ خوب و با کیفیت شود، توجه به دو نکته می تواند کمک خوبی برای شما باشد:

  • پرینتری که مورد استفاده قرار می دهید باید حتماً از نوع پرینترهای رنگی و جوهر افشان باشد. اگر کار پرینت را به بیرون از منزل می دهید، دقت کنید که تمام رنگ ها در تصویر پرینت گرفته شده درست باشند.
  • اگر از جوهر سابلیمیشن برای چاپ تیشرت مشکی خود استفاده کنید، خروجی کار و وضوح آن بسیار بهتر خواهد شد.

چاپ تیشرت مشکی با بهترین آموزش

قرار دادن کاغذ پرینت روی تیشرت

در این مرحله از چاپ تیشرت مشکی باید کاغذ پرینت را روی تیشرت بگذارید. دقت کنید که طرح کاملاً مرتب و صاف روی کار قرار بگیرد. برای تکان نخوردن کاغذ می توانید آن را با چسب نسوز روی کار محکم کنید. مکان چاپ طرح روی تیشرت به خود شما بستگی دارد ولی بهترین جا برای این کار، چهار انگشت پایین تر از یقه ی تیشرت است.

قرار دادن اتو روی کاغذ پرینت

این مرحله را با رعایت نکته های زیر انجام دهید و بهترین و ساده ترین چاپ تیشرت مشکی را تجربه کنید.

  • اتو به هیچ وجه روی حالت بخار نباشد. بخار اتو باعث می شود تصویر خراب شود.
  • دمای اتو باید روی بالاترین مقدار تنظیم شود. روی نشان کتان باشد کافی است. مراقب باشید که اتویی با این دمای بالا به سطح پارچه نچسبد و روی طرح قرار بگیرد.
  • اتو را تقریباً یک دقیقه روی نقطه به نقطه ی کاغذ قرار دهید. در رابطه با زمان نگه داشتن اتو می توانید به راهنمای کاغذی که خریداری کرده اید نیز مراجعه کنید.
  • مدت کوتاهی اجازه بدهید تا کار کاملاً خشک بشود. سپس آهسته کاغذ را از پایین آرام آرام از روی تیشرت خود بردارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *