مقالات

چند نکته مهم درمورد تیشرت سفید اسپان

ویژگی های تیشرت سفید اسپان

معرفی تیشرت سفید اسپان:

 

جالب است بدانید نام دیگر تیشرت سفید مردانه اسپان ویسکوز است و در اصلاح عامیانه به تیشرت سابلیمیشن نیز معروف است. این تیشرت به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت چاپ بالا دارای محبوبیت زیادی است و بسیار پر فروش می باشد. که جهت چاپ انواع لوگو و نوشته تبلیغاتی به کار برده می شود.

تیشرت سفید اسپان چه ویژگی هایی دارد؟

آیا شما نیز از طرفداران تیشرت سفید اسپان هستید؟ آیا چیزی در مورد این نوع تیشرت ها میدانید؟ نام دیگر این تیشرت چیست؟ برای سفارش این تیشرت های پر طرفدار به کجا مراجعه کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

بهتر است بدانید که نام دیگر این تیشرت ویسکوز می باشد البته در اصلاح عامیانه تیشرت سابلیمیشن نیز می ‌گویند. جالب است بدانید که الیاف تیشرت اسپان ترکیبی از پنبه و پلاستیک می باشد. و جزو متداول ‌ترین و پرطرفدارترین نوع تیشرت های مصرفی موجود در بازار، جهت چاپ نمودن انواع لوگو و نوشته تبلیغاتی است.

تیشرت سفید مردانه اسپان از پرفروش ترین تیشرت هایی است که دارای چاپ سابلیمیشن است علت فروش بالای این تیشرت های زیبا، چاپ بسیار عالی روی آن و قیمت مقرون به صرفه همچنین رنگی که همه پسند است می باشد. این نوع تیشرت دارای ۴۰ درصد نخ پنبه همچنین ۶۰ درصد پلی استر است. می توان گفت دلیل مقرون به صرفه بودن چاپ روی تیشرت اسپان جنس ضعیف تر آن در مقایسه با سایر تی شرت های موجود در بازار است.

 

کیفیت چاپ روی تی شرت سفید اسپان چگونه است:

بافت و جنس تیشرت سفید اسپان به گونه‌ ای است که چاپ بر روی آن بسیار عالی و پر رنگ است و به طور کامل به خورد الیاف پارچه اسپان خواهد رفت. نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع شایان ذکر است بدانید اینکه چاپ  تیشرت سفید اسپان به شکل سابلیمیشن انجام خواهد گرفت که این نوع چاپ به شکل حرارتی صورت می گیرد و طرح مورد نظر با حرارت توسط دستگاه پرسی که  مخصوص است به خورد پارچه می دهند.

شایان ذکر است بدانید که چاپ بر روی این تیشرت بدون بکگراند است و از قسمتهای سفید تیشرت استفاده خواهد شد. همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم برخی از ویژگی های این تیشرت زیبا، کیفیت بالای چاپ رنگ، همه پسند بودن و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، دارای فروش بالایی است. ناگفته نماند این نوع تی شرت در رنگهای مختلف و زیبا تولید و عرضه ی بازار میشود.

شرکت ما در چاپ مارکت آماده پذیرش و ثبت سفارش است. این مجموعه  ی معتبر به کمک مجرب ترین و حرفه ای ترین خیاط ها و استفاده از تجهیزات کاملا جدید  و به روز دوخت تیشرت و به کارگیری پارچه هایی که قابلیت چاپ اسپان را دارند تلاش نموده تا رضایت کامل مشتری را جلب نماید.

 

کیفیت چاپ بر روی تیشرت سفید اسپان

 

تیشرت سفید اسپان دارای سایز بندی بچه گانه، زنانه و مردانه می باشد که تیشرت های بچه گانه سایز های صفر، یک، دو همچنین سه را دارد و سایز بندی زنانه شامل XL ,L ,M ,S می باشد همچنین سایزهای مردانهXL ,XL, L,M ,S  ۲ را دارد البته باید گفت که قواره تیشرت های زنانه و مردانه که توسط شرکت چاپ مارکت تولید می شود با همدیگر تفاوت دارند.

تیشرت تبلیغاتی اسپان:

امروزه افرادی که صاحب کسب و کار شرکت یا سازمانی هستند می دانند که جذب نمودن مشتری و بازاریابی تا چه حدی دارای اهمیت است. اغلب مدیران همچنین کارآفرینان  در تلاش هستند که برند و نام تجاری خود را به افراد بیشتری بشناسانند. استفاده از تیشرت های تبلیغاتی اسپان گزینه بسیار عالی و مناسبی جهت برند سازی و جلب نمودن اعتماد مشتریان است.

استفاده نمودن از ابزارهای تبلیغاتی خلاقانه صاحبان مشاغل جهت شناساندن بیشتر افراد، بسیار کمک می کند. در واقع تی شرت های تبلیغاتی بیلبورد های متحرکی هستند که در این سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. چرا که دارای ماندگاری زیاد و هزینه کم می باشند همچنین بیشتر از هر روش دیگری مخاطبان را سر ذوق می آورد.

زمان تحویل چاپ تیشرت سفید اسپان:

به صورت عمده سفارش ‌های چاپی تیشرت سفید مردانه اسپان در فاصله زمانی یک الی سه روز کاری چاپ خواهد شد و آماده تحویل دادن می شود. ثبت سفارش چاپ تیشرت سفید اسپان در سایت به دو روش سرعت عادی و سرعت فوری امکان پذیر است. سفارش های فوری را در یک روز کاری آماده تحویل می ‌کنند اما سفارش های عادی امکان دارد از یک تا سه روز کاری زمان جهت آماده تحویل نیاز داشته باشد. البته ناگفته نماند کیفیت چاپ بر روی تیشرت فوری و تیشرت عادی تفاوتی با همدیگر ندارند.

این روزها سایت های زیادی نحوه چاپ تیشرت سفید اسپان در خانه آموزش می دهند که می تواند به این سایت ها مراجعه نمایید و آموزش آنها را ببینید البته انتظار نداشته باشد کیفیت این نوع چاپ خانگی بالا باشد. از مشخصات چاپ تیشرت سفید اسپان توسط دستگاه میتوان به ابعاد ۲۰×۳۰ و۳۰×۴ همچنین نوع چاپ سابلیمیشن که کاملا مستقیم است و به خورد پارچه خواهد رفت اشاره کرد. نوع یقه گرد و رنگ سفید همه پسند آن و قابلیت شستشو آن و عدم تغییر سایز تیشرت بعد از شستن از دیگر مشخصات این محصول است.

سفارش چاپ تیشرت سفید اسپان:

برخی از ویژگی های منحصر به فرد تیشرت سفید اسپان عبارتند از: چاپ بسیار زیبا بر روی آن، قیمت مناسب و در عین حال همه پسند بودن آن موجب شده که امروزه این نوع تیشرت به یکی از پرفروش ترین تیشرت های بازار مبدل شود.

شما بزرگواران می توانید به راحتی طرح ها همچنین ایده های درخواستی و مورد پسند خود را با خیال راحت به ما بسپارید. ما در این مجموعه معتبر و مطمئن از طراحان بسیار حرفه ای همچنین دستگاه های پیشرفته و به روزی بهره می بریم. جهت ثبت سفارش چاپ تیشرت سفید اسپان با بهترین کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه به وب سایت ما به نشانی www.chapmarket.com  مراجعه نمایید و در آنجا ثبت سفارش انجام دهید.

این مرکز مطمئن و با سابقه این افتخار را دارد به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مراکز عرضه چاپ بر روی تیشرت، با بهترین کیفیت با روش های مختلف با سیستم های بسیار پیشرفته و متنوع متناسب با نوع پارچه لباس همچنین عکس بر روی تیشرت، طرح مورد نظر و مورد پسند شما عزیزان را چاپ نماید. ناگفته نماند در این مرکز هیچ گونه محدودیتی برای ثبت سفارش وجود ندارد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *