مقالات

چاپ تیشرت مشکی با طرح محرم

چاپ انواع تیشرت محرم

چاپ تیشرت مشکی محرم

 

چاپ تیشرت مشکی محرم یکی از پر تقاضاترین سفارشات چاپ در روزهای نزدیک به ماه محرم است. اگر چنانچه طرح یا نوشته خاصی متناسب با حال و هوای محرمی کشور، مد نظرتان است، می توانید با بارگذاری آن طرح در بخش ثبت سفارش سایت چاپ مارکت و تعیین ابعاد چاپ و سایز لباس و مشخصات طرح تیشرت و … سفارش خود را ثبت نموده و در کمترین زمان با بیشترین کیفیت آن را دریافت کنید.

تیشرت مشکی محرم خصوصاً برای سال های اخیر که ماه محرم و صفر متقارن به فصل تابستان و گرمای هوا شده اند. می تواند به سبب نخ پنبه بودن جنس تیشرت و ضد حساسیت و سبک بودن لباس، انتخابی عالی برای پوشش در این ماه ها باشد.

 

چاپ تیشرت با طرح محرم

چاپ تیشرت مشکی پنبه ای مناسب تمامی سنین

چاپ تیشرت مشکی یکی از خدمات پر تقاضای سال های اخیر است. افراد بسیاری علاقه مندند که تیشرتی را به تن کنند که طرح دلخواهشان بر روی آن چاپ شده باشد. از این رو مجموعه هنری چاپ مارکت با بهره گیری از تیشرت های پنبه ای به رنگ های متنوع سعی در چاپ طرح های سفارشی بر روی رنگ های مختلفی از این تیشرت ها دارد. تلاش و هدف مجموعه چاپ باکیفیت و ماندگار بر روی لباس ها است. تیشرت مشکی یکی از رنگ های ساده اما شیک و جذاب است که عموماً نظر جوانان را به خود جلب می کند. طرحی که بر روی تیشرت مشکی چاپ می شود، می تواند جلوه بسیار خاصی داشته باشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بدانید تیشرت رنگ مشکی به دلیل جذابیت و سنگین بودن این رنگ و به نوعی شاخص بودن آن در میان سایر رنگ ها، مناسب استفاده برای تمامی سنین می باشد. خصوصاً که در فرهنگ و اعتقادات مردم ایران، استفاده از لباس های مشکی در ایام ماه محرم مرسوم است. در واقع علاوه بر چاپ تیشرت مشکی با طرح های دلخواه و فانتزی و …، امکان چاپ تیشرت مشکی با طرح محرمی نیز وجود دارد که بسیار پرطرفدار می باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع چاپ تیشرت مشکی نظیر چاپ تیشرت محرم آشنا شوید.

مشخصات چاپ تیشرت مشکی

در رابطه با چاپ تیشرت مشکی چند مسئله وجود دارد که می بایست به آن ها توجه شود. در واقع قبل از چاپ روی انواع تیشرت ابتدا می بایست مشخصات چاپ توسط کارشناسان چاپ به کارفرما اطلاع داده شود تا کارفرما با اطلاعات و آگاهی کامل بتواند سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده و در نهایت کار مطلوب و راضی کننده ای را دریافت نماید. حال ببینیم مشخصات چاپ تیشرت مشکی چه مواردی را شامل می شود.

نوع چاپ

نکته اول در مشخصات چاپ، نوع چاپ می باشد. نوع چاپ تیشرت می تواند به یکی از دو حالت چاپ لیبلی پرسی یا چاپ سابلیمیشن و چاپ کاتری انجام شود. در مورد هر یک از این دو روش در ادامه توضیح مختصری ارائه خواهیم داد.

چاپ سابلیمیشن: در روش چاپ سابلیمیشن ابتدا طرح مورد نظر مشتری، بر روی یک کاغذ مخصوص، چاپ خواهد شد و سپس از طریق دستگاه پرس حرارتی بر روی تیشرت فیکس می شود. قابل ذکر است که در این حالت چاپ تا حدودی برجسته و قابل لمس می باشد.

چاپ کاتری: چاپ کاتری معمولاً در چاپ تیشرت مشکی مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که پس از ویرایش طرح در نرم افزار کورل (Corel) و ارسال آن به دستگاه کاترپلاتر، با بهره گیری از رول حرارتی دستگاه، کار چاپ و فیکس کردن طرح بر روی تیشرت مشکی انجام می گیرد. در این نوع چاپ نیز، طرح نهایی قابل لمس خواهد بود.

ابعاد چاپ

مورد بعدی در حیطه مشخصات چاپ که می بایست به اطلاع مشتری برسد، مسئله ابعاد چاپ است. لازم به ذکر است که ابعاد چاپ تا حدود زیادی به نوع چاپ بستگی دارد؛ به عبارت دیگر، در نوع چاپ لیبلی پرسی ابعاد چاپ نهایتاً می تواند تا حدود سایز یک برگه A4 باشد. همچنین در چاپ کاتری و چاپ مدیا نیز ابعاد نهایی می تواند حدود 36*36 باشد.

جنس تیشرت مشکی

یکی از مواردی که در حوزه مشخصات چاپ تیشرت مشکی مورد سؤال مشتریان می باشد، جنس تیشرت است. در این رابطه لازم است عنوان کنیم که جنس تیشرت های مشکی به چند دلیل جنس نخ پنبه انتخاب می شود. دلیل اول آن راحتی و سبکی لباس است تا مصرف کننده بتواند احساس خوب و خوشایندی هنگام پوشیدن تیشرت داشته باشد.

نکته مهم دیگر، ضد حساسیت بودن جنس تیشرت است تا افرادی که ناراحتی ها و حساسیت های پوستی دارند نیز به خاطری آسوده امکان استفاده از این نوع تیشرت را داشته باشند. قابل ذکر است که تیشرت های مشکی پنبه ای مخصوص فصول مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. از این نظر که تیشرت مشکی پنبه ای بهاره و تابستانه از ضخامت کمتری نسبت به تیشرت زمستانه برخوردار خواهد بود.

سایز تیشرت

از دیگر مسائل مهم در مشخصات چاپ تیشرت مشکی، سایز تیشرت است. معمولاً تیشرت های مشکی در سایزهای متداول S مناسب برای سایز 36، M مناسب برای سایز 38، L مناسب برای سایز 40، XL مناسب برای سایز 42 و XXL مناسب برای سایز 44، موجود می باشند .و چاپ های درخواستی در بر روی هر یک از این سایزها قابل انجام خواهد بود. عرض تیشرت ها برای هر یک از سایز های فوق به ترتیب، 41، 45، 46، 51 و 57 سانتی متر و قد تیشرت ها نیز به ترتیب متناسب با سایزهای فوق از قرار 61، 64، 68، 68 و 72 سانتی متر می باشند.

زمان آماده سازی و تحویل سفارش

زمان آماده سازی سفارش چاپ تیشرت معمولا کمتر از یک هفته انجام می گیرد. کارفرمایان گرامی می بایست قبل از نهایی کردن سفارش چاپ تیشرت مشکی، آماده سازی فوری یا طبق زمان تعیین شده از جانب مجموعه را نیز تعیین نمایند. در صورتی که سفارش فوری مد نظر مشتریان محترم باشد، مبلغ مشخصی که هنگام ثبت سفارش اعلام خواهد شد، به هزینه نهایی افزوده می شود.

مجموعه هنری چاپ مارکت

کارشناسان مجموعه هنری چاپ مارکت خود را ملزم می دانند که با ارائه اطلاعات و راهنمایی های مفید و کاربردی در زمینه نحوه نگهداری از چاپ تیشرت، به حفظ کیفیت و طول عمر بیشتر تیشرت سفارش داده شده توسط مشتریان محترم، کمک نمایند.

یکی از توصیه هایی که به مشتریان گرامی ارائه می شود، نحوه شست و شوی تیشرت مشکی است. نوع شست و شو بسته به نوع چاپ تیشرت مشکی می تواند متفاوت باشد. به طور مثال در صورتی که چاپ به روش لیبلی پرسی صورت پذیرفته باشد، می بایست به منظور سلامت و کیفیت پارچه و بهره گیری بیشتر از لباس، شست و شو به صورت دستی و با آب سرد انجام شود.

قیمت چاپ تیشرت مشکی

یکی از مسائل اصلی در زمینه مشخصات چاپ و ثبت سفارش چاپ تیشرت مشکی، مسئله قیمت نهایی کار است. بسته به موارد و مسائل مهمی که پیشتر در حوزه مشخصات چاپ عنوان شد، نظیر ابعاد چاپ، نوع چاپ تیشرت، سایز لباس و همچنین بر اساس زمان تحویل سفارش اعم از تحویل فوری یا تحویل چند روزه و … قیمت نیز می تواند متفاوت باشد. البته حین سفارش چاپ تیشرت مشکی، مشتریان محترم می توانند تمامی این موارد را مطابق آنچه مد نظرشان است انتخاب کنند. و مبلغ نهایی سفارش را قبل از تأیید نهایی و پرداخت، مشاهده فرمایند و در صورت نیاز اقدام به تغییر برخی گزینه ها نمایند. هزینه ارسال سفارش نیز با توجه به وزن بسته نهایی تعیین می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *